povídání nejen o lyžování
O nás

Rozbiju ti hubu!

Ufff.

Nikdy se nezavděčíme všem. Dnešní dobrý skutek či ústupek je zítra zapomenut.

To vše již vím. Přesto jsem nyní trošku zaskočen. Vždy řešíme, zda máme při řešení nečekaných situací našich klientů postupovat striktně dle uzavřené smlouvy či dle zásady – pro klienta to nejlepší. Náš byznys jsme postavili na druhé variantě. A tak jsme tak přistoupili k panu XY.

Pondělí ráno.

Klient: „Dobrý den, mám odjet v sobotu na dovolenou do Livigna, ale manželka má zápal plic. Můžete mi to přesunout nebo něco s tím udělat, abych nepřišel o celou platbu?“

My: „Ano, pokusíme se, ideálně, kdybyste nabídl nějakou slevu a my to nabídneme našich klientům jako last minute“.

Klient: „To ne, zkuste to prodat nebo přesunout“

My: „Dobře, pokusíme se“

Nabízíme, přesvědčujeme, ale moc lidí se pro odjezd v lednu nerozhodne během pár dní. Domlouváme se s majitelem ubytování, že se to také pokusí prodat.

Ve středu telefonujeme s klientem a říkáme mu, že zatím nic, že se nedaří. Klient navrhuje, že tedy pojede s vnukem a manželku nechá doma. To pro nás není problém. Domlouváme se, že si dáme vědět.

Ve čtvrtek jsme opět v kontaktu. Klient nám sděluje, že vnuk nemůže a že by tedy vzal syna a jeho přítelkyni. Jasně, není problém, ale je tam příplatek za přítelkyni. To se mu nelíbí. Máme se dál snažit pobyt prodat.

Pátek ráno – hurá, máme tu informaci od majitele ubytování, že se mu podařilo apartmán prodat někomu jinému a pobyt pro našeho klienta se přesunuje na březen. Voláme klientovi. Je nadšen. Nešetří superlativy. Moc nám děkuje, chválí nás.

Máme radost, podařilo se vyřešit klientův problém.

A pak to přijde. Studená sprcha. Volá klientův syn.

Klientův syn: „Vy jste mi zkazili dovolenou, co vy to jste za haj… „

My: „Kdo prosím volá? Jak mohu pomoci?“

Klientův syn: „Táta mi slíbil, že pojedeme s přítelkyní na hory a vy jste mi to zkazili. Já už si vše domluvil v práci.“

My: „To nás mrzí, ale my jsme se snažili vyjít co nejvíce Vašemu otci, který je naším klientem, a ten je s řešením nadmíru spokojen“

Klientův syn: „Ale já ne, vy čůrá… Já si tam dojedu a rozbiju ti hubu.“

Zavěšuji a říkám si, jaká je klika, že prodáváme hlavně přes internet J.